C2C

środa, listopada 28, 2007

Jutro I Spotkanie Wrocławskiej Grupy .NET

Przedstawiam tutaj agendę mojego jutrzejszego wystąpienia :

I. Visual Studio 2008 :
1. Nieco historii
2. Instalacja – upgrade z poprzednich wersji
3. Multi-targeting
4. Edytor XAML i integracja z Expression Designer
5. Edycja WCF, Workflow
6. Integracja z Office System
7. Testy jednostkowe
8. Wiele, wiele więcej…

II. .NET Framework 3.5 :
1. C# 3.0
2. LINQ
3. Syndykacja
4. ASP.NET i AJAX
5. Mobilność
6. Co dalej?

Z góry proszę o pobłażliwość jutro ;) Otrzymałem info, że mam prowadzić prezentacje, bodajże w niedziele, natomiast cały tydzień, oprócz pracy, upływa mi na przeprowadzcce, także jutro mogę paru rzeczy nie wiedzieć - mam nadzieję że grupa będzie w miarę wyrozumiała.

Prezentacja ukaże się w piątek gdzieś na sieci (prawdopodobnie strona WWW grupy).

Więcej info na STRONIE WWW Wrocławskiej Grupy .NET.

Brak komentarzy: